ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

در انتظار مهاجرت از بلاگفا

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ق.ظ
وبلاگ نویس قهاری نیستم. اما فکر میکنم حرفهایی درباره زندگی، زمان، هنر و ... دارم. سالها عمر ما در بلاگفا هدر شد، منتظر هستم مشکلم با نرم افزار مهاجرت برطرف شود تا پستهایم را از بلاگفا بیرون بکشم و خلاص
دریغ از اندکی به روز رسانی و ارائه خدماتی مناسب از این بلاگفا. دوره اش سر آمده
من تازه واردم و غریب در این فضای جدید و این همه امکانات بیان من رو گیج کرده، کم کم باید یاد بگیرم آشنا بشم و شروع کنم به حرف زدن
چون...
هیچ کس با هیچ کس سخن نمیگوید که خاموشی به هزار زبان در سخن است...
  • محمد داودی نامقی

نظرات (۱)

  • مجتبی مطوری
  • سلام😃خوش اومدی دوست عزیز امیدوارم که هرچه سریعتر به توانید به بیانی ها بپیوندی😃
    پاسخ:
    ممنونم، پیوستم، فقط منتظرم پستام رو از بلاگفا بیارم اینجا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی