ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

بشارتِ باد

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

دیشب باد از لای در زوزه کشان خودش رو به داخل خانه می‌کشید، توی حیاط سروصدای همه‌چیز درآمده بود و هرچه اونجا بود به درودیوار می‌خورد، بعد که باد خیالش از دست آزار اذیت موجودات بیرون راحت می‌شد میامد سراغ موجودات درون، اما فقط من بیدار بودم، پس تمام سعی‌اش رو می‌کرد که منو بترسونه، باید اعتراف کنم که تو کارشم موفق بود، منو ترسوند، یک حس عدم قطعیت، یک حس تعلیق با خودش آورد، انگار فاجعه‌ای در کمین باشه و این باد نیمه‌شب بخواد با تمام شیطنت و از روی غرض‌ورزی بهت خبر بده تا ببینه صورتت بعد از شنیدن خبر این حادثه قریب‌الوقوع چه شکلی میشه، دیشب میترسیدم از باد نیمه‌شب، امروز با روشن شدن هوا دیدم دلایل خیلی بیشتری دورو ورم برای ترسیدن هست.

از یادداشت های قدیمی


  • محمد داودی نامقی

باد

بشارت

حادثه

یادداشت

نظرات (۴)

ترسیم زیبایی بود
  • محمد روشنیان
  • فضای کار خوبه ولی بین محاوره و معیار در تکاپو بود متن همش!
    پاسخ:
    ممنون که مطالعه کردین، حق با شماست و این اشکالیه که خودم هم متوجهش هستم. همونطور که نوشتم از یادداشتهای قدیمیم هست و یک لجبازی با خودم کردم که بدون ویرایش آنچنانی همونطور که نوشته بودم اینجا بیارم تا حال و هوای اونموقعم منعکس بشه
    سلام
    خسته نباشید
    متاسفانه مدت زیادیه که شما رو دنبال میکنیم و مطالبتون رو میخونیم
    اما شما نه تنها ما رو دنبال نمیکنید بلکه مشکل وبلاگمون رو هم بهمون نمیگید و نمیگید که به چه علت وبلاگ ما رو نمیپسندید
    امیدوارم تا چند روز دگ این مشکل رو و این علت دنبال نکردن رو بهمون بگید
    وگرنه بر خلاف میل باطنی ما هم از دنبال کردن شما منصرف میشویم
    منتظریم
    التماس دعا
    قرآن کریم:
     وَ اَللّٰهُ اَلَّذِی أَرْسَلَ اَلرِّیٰاحَ فَتُثِیرُ سَحٰاباً فَسُقْنٰاهُ إِلىٰ بَلَدٍ مَیِّتٍ فَأَحْیَیْنٰا بِهِ اَلْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهٰا کَذٰلِکَ اَلنُّشُورُ  ﴿فاطر، 9﴾
    ....................
    خداوند کسی است که بادها را فرستاد تا ابرهایی را به حرکت درآورند؛ سپس ما این ابرها را به سوی زمین مرده‌ای راندیم و به وسیله آن، زمین را پس از مردنش زنده می‌کنیم؛ رستاخیز نیز همین گونه است!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی