ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

جشنواره فیلم کوتاه تهران

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ

جشنواره فیلم کوتاه تهران


جشنواره فیلم کوتاه تهران دوره سی و سوم نوید هوای تازه ای در سینمای ایران داشت. فیلمسازان جوان و با انگیزه ای که با نگاه به سینمای دنیا به دنبال روایت جدید و فرم متفاوت در سینما بودند. در میان فیلم هایی که در جشنواره دیدم فیلمهای حیوان ساخته موفق برادران ارک و  فیلم #ساعت_چهار ساخته عاطفه محرابی بیشتر از بقیه نظرم رو جلب کرد. با امید به اینکه سینمای جوان و فیلم کوتاه روند رو به رشد خود رو ادامه بدهند.

  • محمد داودی نامقی

نظرات (۱)

  • محمد روشنیان
  • فیلم کوتاه باید فضای انتشار عمومی هم پیدا کن به مرور بیشتر از اینی که فعلا هست
    پاسخ:
    بله حق با شماست، فعلا انجمن سینمای جوان و هنر تجربه دارن راه رو باز میکنن و در سینما اکران هایی هر چند محدود گذاشته میشه برای این بخش از سینما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی