ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

در جهت عکس

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ


کتابی عالی درباره عکس، ۳۹ عکس و ۳۹ مقاله درباره آنها به قلم یوریک کریم مسیحی که به زیبایی و استادی هرچه تمام تر شرح بر هر عکس نوشته. عکسها از عکاسان بزرگ تاریخ همچون روث اورکین، رابرت کاپا، هنری کارتیه برسون، سباستیائو سالگادو و دیگر عکاسان بزرگ تاریخ گردآوری شده و در مجموعه ای ارزشمند گرد هم آمده، توصیه شدید میشود... برای سلامتی خودتان البته
#در_جهت_عکس #یوریک_کریم_مسیحی #عکس #عکاسی #رابرت_کاپا #هنری_کارتیه_برسون #روث_اورکین #عکاس #عکس_جنگ #عکس_خبری #کتاب #کتابخوانی #کرم_کتاب #بوک #۳۹عکس #۳۹جستار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی