ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

 

پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان فردا 2 بهمن شروع به کار خواهد کرد. آیین افتتاحیه ساعت 9 صبح در سینمای شهید اصغرزاده واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا خواهد بود.

تیزر جشنواره

 

دریافت
حجم: 2.2 مگابایت

مدت زمان: 16 ثانیه

نظرات (۱)

سلام وقتتون بخیر لطفا به وب منم سر بزنید و نظر بدبد ممنون میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی