ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

کسی حرف مرا نمی خواند

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ


در اینجا کسی حرف مرا نمی‌خواند، کسی به کمک من نمی‌آید، حتی اگر به همه مردم گفته شود که مرا یاری کنند، هیچ در و پنجره‌ای باز نمی‌شود، همه به رختخواب می‌روند و شمد خود را بر سر می‌کشند... کسی مرا به جا نمی‌‌آورد...

گراکوس شکارچی - داستان کوتاهی از فرانتز کافکا


  • محمد داودی نامقی

داستان کوتاه

کافکا

گراکوس

نظرات (۱)

خخخ
تیتر رو که خوندم فکر کردم حرف خودتونه
پاسخ:
از جذابیت های ادبیات همینه که حرف دل همه ما رو به زبانی گیرا و شیوا میزنه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی