ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

وبلاگ شخصی

ایلیا داودی نامقی

ایلیا داودی نامقی هستم، ساکن تهران، زبان فرانسه خوانده ام و به ادبیات، هنر، سیاست، روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر علاقه مندم، علاقه اصلیم اما سینماست،فیلم نگاه میکنم و به شما هم توصیه میکنم فیلم نگاه کنید، نه اینکه فقط ببینید، نگاه کنید، درباره فیلمها بخوانید و بنویسید. من هم سعی میکنم همین کار را بکنم

طبقه بندی موضوعی

معامله پرسود و داستانهای دیگر

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ب.ظ

کتاب معامله پرسود مجموعه ای از داستانهای کوتاه از نویسندگان شناخته شده ادبیات جهان است. داستانهایی که شاید بتوان گفت تم یا درون مایه راز آلودی یا راز آمیزی بین همه آنها مشترک است. تقریبا در هر داستانی میتوان عاملی را یافت که یا راز آمیز است و یا معماست. از نویسندگان این مجموعه میتوان به ایتالو کالوینو، دینو بوتزاتی، میخائیل بولگاکف، پریمو لوی، ری بردبری و غیره نام برد. انتخاب و ترجمه داستانها کار مژده دقیقی است و انتشارات نیلوفر آنرا منتشر کرده است.

به شخصه از خواندن این مجموعه لذت بردم و به دوستانم توصیه میکنم

معامله پر سود
  • محمد داودی نامقی

کتاب

کتابخوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی